Την Παρασκευή 15 Μαΐου υποδεχτήκαμε μαθητές και εκπαιδευτικούς του ΕΕΕΕΚ Παύλου Μελά στο πλαίσιο των δράσεων του σχολείου. Στη διάρκεια της ενημερωτικής συνάντησης γνωριστήκαμε και συζητήσαμε με τους μαθητές για τον πλούτο και την σημασία των συναισθημάτων και ανταλλάξαμε ιδέες για το πώς μπορούμε να αξιοποιήσουμε αυτόν τον πλούτο, δηλ. να αναγνωρίζουμε και να εκφράζουμε τα συναισθήματά μας με τρόπο που ευνοεί την σχέση και τον εαυτό.