Την Δευτέρα 30 Μαρτίου ολοκληρώσαμε τον κύκλο τριών βιωματικών συναντήσεων με γονείς του 2ου ΓΕΛ Πολίχνης. Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος αγωγής υγείας για την Πρόληψη των Εξαρτήσεων βασισμένο στο υλικό «Ξέρω τι Ζητάω» που υλοποίησαν οι καθηγήτριες Κατερίνα Μανδραβέλη και Ματίνα Τσολάκη σε ένα τμήμα της Α’ τάξης του σχολείου, συντονίσαμε ένα εργαστήρι γονέων της τάξης. Δώδεκα μητέρες γνωρίστηκαν μεταξύ τους στην αίθουσα διδασκαλίας των παιδιών τους, μοιράστηκαν τις ανησυχίες και τις απόψεις τους και εξασκήθηκαν σε δεξιότητες: πώς να διαχειριστούμε την αμφισβήτηση του εφήβου, πώς να ξαναβρούμε το νήμα της δικής μας ζωής τώρα που το παιδί μας μεγαλώνει και απομακρύνεται, πώς να αντέξουμε να γίνουμε δυσάρεστοι βάζοντας όρια κρατώντας την ίδια στιγμή τον δεσμό μαζί του.
