Την σχολική χρονιά 2025-26 συνεχίσαμε την συνεργασία με το 1ο ΕΠΑΛ Σταυρούπολης για 4η συνεχή χρονιά υποστηρίζοντας 2 ομάδες εφήβων στο πλαίσιο της δημιουργικής ζώνης του ωρολόγιου προγράμματος του σχολείου. Με την στήριξη της διεύθυνσης, οι εκπαιδευτικοί Ανδρονίκη Τσαπάλη & Νικόλαος Μάντζος σε ένα τμήμα της Α’ Τάξης και δύο ψυχολόγοι του Δικτύου Άλφα σε δεύτερο τμήμα της Α’ Τάξης συντόνισαν 8 δίωρες βιωματικές συναντήσεις μαθητών σε κάθε τμήμα από τον Γενάρη μέχρι τον Απρίλη του 2026. Τα θέματα των συναντήσεων αφορούσαν τις σημαντικές σχέσεις στη ζωή των εφήβων. Οι συναντήσεις προσκαλούσαν τους μαθητές να σκεφθούν, να εξασκηθούν σε, να μοιραστούν απόψεις, δεξιότητες και συναισθήματα πάνω σε σημαντικές πλευρές των σχέσεων, του εαυτού και της ψυχικής υγείας. Η διαδρομή ήταν πλούσια τόσο για τους μαθητές όσο και για τους συντονιστές…
