Σε συνεργασία με τον Εθνικό Οργανισμό Πρόληψης και Αντιμετώπισης Εξαρτήσεων Ε.Ο.Π.Α.Ε.

Ενδοσχολική επιμόρφωση καθηγητών στο 2ο Γυμνάσιο Δήμου Εχεδώρου

Την Τρίτη 13 Ιανουαρίου ολοκληρώθηκε η επιμόρφωση 30 εκπαιδευτικών του 2ου Γυμνασίου Εχεδώρου στα Διαβατά με θέμα “Πρόληψη του σχολικού εκφοβισμού – Διεκδικητική συμπεριφορά”. Ο δραστήριος Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου με πρωτοβουλία της διεύθυνσης συμμετείχε σε ένα 4ωρο βιωματικό εκπαιδευτικό εργαστήρι, στις 9 & 13/1, που αφορούσε το θυμό, την επιθετικότητα, τις προσωπικές και κοινωνικές δεξιότητες που μας διευκολύνουν στην συνύπαρξη με τους άλλους. Σκοπός της δράσης η μεταφορά του βιώματος του εργαστηρίου από τους εκπαιδευτικούς στην τάξη των μαθητών ενισχύοντας τους προστατευτικούς για την ψυχική υγεία παράγοντες στο περιβάλλον του σχολείου.